هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
یکشنبه 8 شهریور 1394  1:45 PM
اصفهان نامزد مقر استعدادیابی تنیس روی میز شد / تکابی: کارهای بزرگی در بحث استعدادیابی، آموزش و همگانی انجام شده است

در پی اعلام فدراسیون تنیس روی میز مبنی بر انتخاب شهر اصفهان به عنوان مقر استعدادیابی این رشته، رئیس هیئت استان اصفهان با ارسال نامه ای ضمن استقبال از این انتخاب، آمادگی خود را بصورت مکتوب اعلام داشت.


به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، مهدی تکابی در گفت و گو با سایت فدراسیون، با تایید این پیشنهاد و شرایط مطلوب شهر اصفهان برای انجام این ماموریت خطیر گفت: خوشبختانه داشتن سالن اختصاصی با 14 میز و خوابگاهی با ظرفیت 30 نفر و نیروی انسانی متخصص باعث می شود تا شهر اصفهان به نحو مطلوبی بتواند برنامه های فدراسیون تنیس روی میز را عملیاتی نماید.

وی افزود: در مدت سرپرستی احمد سعادت مند کارهای بزرگی در بحث استعدادیابی، همگانی و آموزش اتفاق افتاده که در گذشته هرگز به شکل امروزی آن سیستماتیک نبوده است و ما نیز خوشحالیم که می توانیم با داشتن امکانات مناسب کمک حال فدراسیون باشیم.

تکابی در پاسخ به این سوال که در قبال پذیرش این در خواست هیئت اصفهان چه خواسته ای از فدراسیون دارد گفت: ما چیزی نمی خواهیم و همین که این وظیفه به ما محول شده و می تواند باعث پیشرفت تنیس روی میز استان اصفهان شود خشنودیم.


به دنبال کار گلخانه ای نیستیم


وی در مورد میزبانی های متعدد شهر اصفهان و موقعیت این رشته در نصف جهان یاد آور شد: تنیس روی میز ورزش دیر بازده است و ما هرگز در کوتاه مدت و با کار گلخانه ای به دنبال نتیجه و کارهای زودگذر نیستیم. ما در حال تقویت زیر ساخت ها هستیم و خروجی کار خود به خود در بلند مدت خود را بیشتر نشان خواهد داد. در مورد میزبانی ها هم فکر می کنم این اقدام با حضور نخبگان مربیگری و بازیکنان اصفهان، بسود بازیکنان اصفهانی تمام خواهد شد که در خانه خود در شرایطی بهتر و با تعداد بیشتری شرکت کننده می توانند بهره برداری مناسب تری از رقابت های مختلف داشته باشند. وی بعد دیگر این حرکت را انتقال تکنولوژی فنی و ایجاد فضای پر نشاط برای ورزشکاران این رشته ذکر کرد.

                                   

به دنبال جذب یک مربی سرشناس


رئیس هیئت فعال استان اصفهان استراتژی مهم دیگر این هیئت را فراهم کردن موقعیتی با کمک مدیر کل ورزش استان و فدراسیون تنیس روی میز در جذب یک مربی سرشناس پایه ای خارجی خواند و عنوان داشت: در این زمینه قصد داریم تا با کمک و مشورت فدراسیون تنیس روی میز یک مربی سرشناس را جذب کنیم تا هم در پرورش بازیکنان و هم در بحث آموزش مربیان از او استفاده کنیم.